'Halloween Book Tag' a projekthét keretein belül

október 29, 2016

Ezt a book tag-et már régóta terveztem kitölteni, október végén szerettem volna felrakni a bejegyzést. Nagy meglepetésemre az egyik blogos barátom, Virág szervezett egy Halloween-projekthetet, amiben több blogger is részt vesz. Mindenki ír egy Halloween-hez kapcsolódó bejegyzést, amelyben a többi résztvevő oldalát is megemlítjük. Szerintem ez nagyszerű ötlet volt, mindig is szerettem az ilyen csoportos megmozdulásokat, amikor inspiráljuk a másikat, illetve csapatban dolgozunk. Így hát eljött a nagyszerű alkalom, hogy kitöltsem ezt a Halloween-es kérdéssort! A bejegyzés végén megtekinthetitek a többi résztvevő blogját is!


1. Melyik a kedvenc rémisztő történeted, amely Halloween napjára kitűnő választás?
A legrémisztőbb könyv, amit eddig olvastam, az Stephen King író tollából a Tortúra. Ezzel a kötettel együtt eddig három könyvet vettem kézbe a 'horrorok királyától', de mindközül ez volt a legfélelmetesebb. A karakterek, párbeszédek és a cselekmény mind hátborzongatóak, álmomban sem tudtam volna elképzelni, hogy egy regénytől ennyire lehet félni. Ha szeretnéd elolvasni a bővebb véleményemet, azt ide kattintva teheted meg.

2. A legrémisztőbb könyvborító, amit valaha láttál.
Idén nyáron olvastam el az Ecc Pecc-et, aminek a borítója egy "kicsit" véres. Maga a történet nem tetszett annyira, viszont a regény külseje nagyszerűen passzol ehhez a ponthoz. Ha szeretnétek elolvasni a kritikát, illetve megtekinteni magát a borítót, akkor kattintsatok ide.

3. Ha az utcákat járnád jelmezbe öltözve, cukorkákat kéregetve, akkor melyik írót választanád a társadnak?
Szerintem Suzanne Collins-ra, az Éhezők viadala trilógia írónőjére esne a választásom. Hogy miért? Mert Ő aztán tudná, hogyan kell hatásosan "fellépni". Biztos jó ötleteket tudna nekem adni a jelmezek terén, egy jó kis "kapitóliumi" stílusú öltözéket biztosan össze tudnánk dobni! Persze arra is lennének tippjei, hogyan győzzük meg az embereket, hogy adományozzanak nekünk finomabbnál finomabb édességeket!

4. Melyik könyves karakternek öltöznél be?
Az előző kérdésben már említettem, hogy biztosan kipróbálnám a "kapitóliumi" divatot, illetve Katniss Everdeen-nek is beöltöznék. Pont van fecsegőposzátás kitűzöm, íjam és olyan kötött sálam, mint neki.

5. Melyik világban mennél el cukorkabeszerző körútra?
Nem vagyok egy Harry Potter fanatikus, sőt a sorozatot sem olvastam végig, viszont be kell látnom, hogy ott lehet a legkülönlegesebb és legfinomabb édességeket kapni. Ahogy magamat ismerem, biztosan betérnék George és Fred boltjába, és nagy, tömött szatyrokkal térnék ki az üzletből.

6. Melyik főgonosszal találkoznál a legkevésbé szívesen Halloween estéjén?
Ennél a pontnál kicsit ismétlem magam, hiszen a legelső kérdésnél Stephen King-től a Tortúrát említettem. Itt is ezzel szeretnék előhozakodni, hiszen pont az teszi a könyvet félelmetessé, hogy Annie (a főgonosz) miként tartja fogva a kedvenc íróját követelve a legutóbbi regényének az átírását. Nem szívesen találkoznék vele, el is képzeltem már magamban, hogy egy sikátorban, ahol félhomály van, várja az odatévedőket az ápolónős ruhájában.

7. Vámpírnak, zombinak, vérfarkasnak vagy árnyvadásznak öltöznél be?
Vámpírnak és árnyvadásznak biztosan nem öltöznék be, mivel azok a legnépszerűbb és szerintem már a legunalmasabb jelmezek. Vérfarkas jelmezt nem nagyon tudnék összehozni, úgyhogy kizárásos alapon maradna a zombi. Inkább a visszafogottabb vonalat választanám, mint a félelmetesebbet, nem kenném be magamat tetőtől-talpig művérrel.

Kicsit rövidítettem ezen a book tag-en, mivel voltak olyan kérdések, amelyeket nem tudtam volna jól megválaszolni. Ha kedvet kaptál a kitöltéséhez, akkor ne habozz, illetve nézz be a többi bloggerhez is, biztos vagyok benne, hogy félelmetesen jó bejegyzéseket írtak nektek! Köszönöm szépen még egyszer a meghívást Virágnak!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal