Őszi visszatekintő #8 | 2017

november 30, 2017

Ahogyan már megszokhattátok tőlem, az évszakokat mindig egy lezáró bejegyzéssel búcsúztatom, amelyben összefoglalom a nagyobb és fontosabb eseményeket, beszerzésekről írok listát, és azokról a terveimről is említést teszek, amelyeket az elkövetkezendő három hónapban szeretnék véghez vinni.
A csodálatos és kalandokkal teli nyár után beléptem a sulis-tanulós időszakba, amely már egyáltalán nem volt olyan pihentető és egyszerű, mint ahogyan azt szeptember elején elterveztem. Rengeteg feladatot vállaltam magamra, de így visszagondolva nem mondanám azt, hogy megbántam őket. Igaz, hogy ebben a három hónapban nagyon stresszes voltam, szabadidőm is alig volt, a bloggal és más hobbikkal sem sikerült sok időt eltöltenem, de bízok abban, hogy ez a sok munka egyszer megéri majd a gyümölcsét. ↓↓
Már előzőleg egy-két bejegyzésemben említést tettem arról, hogy részt veszek idén én is a gimnáziumok közti legnagyobb versenyen, méghozzá az irodalom OKTV-n. Ha sikerül jó helyezést elérni, akkor rengeteg pluszt pontot lehet bezsebelni az egyetemi továbbtanuláshoz. Mikor belevágtam az előkészületekbe, egyáltalán nem számítottam arra, hogy három hónapnyi kemény felkészülés előtt állok... Meg kell tanulni az összes gimnáziumi év tananyagát, akármelyik szöveget, vagy verset fel kell ismerni, és még sorolhatnám... Ezeket csak azért említettem meg, hogy lássátok, nem lustaságból jelent meg ilyen kevés poszt a blogon. Nagyon sok ötletem várt, illetve még mindig várakozik megvalósításra, és hihetetlenül rossz érzés, hogy nem tudok velük sokat foglalkozni. Az első forduló viszont rettentően közel van (elvileg pont ennek a bejegyzésnek a publikálásakor), úgyhogy bízom abban, innentől már könnyebbek lesznek a mindennapjaim (akár továbbjutok, akár nem, bárhogy is alakuljon a dolog).
Szeptemberben megjelent az idei év legelső videója, amely a Kanadába utazásom egy részletét meséli el. Nagyon szeretem visszanézni ezt a felvételt, minden egyes alkalommal eszembe jutnak a szép emlékek, és más fantasztikus kalandok az ott eltöltött időről.
Bár októberben nem tudtam sokat a gép előtt ülni, mégis született egy olyan bejegyzés, amelyre nagyon büszke vagyok, alapos kutatómunkát kellett végeznem hozzá.
November legelején az egyik olvasóm (aki egyben blogger is) megjelölt a Tea Time Award díjra, amelyet itt is nagyon köszönök neki! Itt tudjátok elolvasni a válaszaimat, és megtekinteni a jelöltjeimet is. Ebben a hónapban született még egy rendhagyó bejegyzés, amely egy filmkritika a legújabb Gyilkosság az Orient Expresszen feldolgozásról.
A beszerzések terén egyáltalán nem volt hiány, nagyszerű olvasmányokkal gazdagítottam a polcom lakóinak sorát:
1. Julian Fellows: Belgravia
2. Carol Vorderman: Scratch játékok lépésről-lépésre
3. Szabó Magda: Liber Mortis
4. Philip Zimbardo: Pszichológia mindenkinek 2.
5. Philip Pullman: La Belle Sauvage - A Por Könyve 1. (Az értékelésemet itt olvashatod el)
6. Philip Pullman: Az arany iránytű - Az Úr Sötét Anyagai 1. (Az értékelésemet itt olvashatod el)
7. Robert Louis Stevenson: Dr. Jekyll és Mr. Hyde (Az értékelésemet itt olvashatod el)
8. Agatha Christie: Gyilkosság az Orient Expresszen (Az értékelésemet itt olvashatod el)
9. Khaled Hosseini: És a hegyek visszhangozzák
10. Al Ghasoui Hesna: Félj bátran!
11. Peter Wohlleben: Az állatok érzelmi élete
12. Caroline Webb: Minden nap a te napod

Két ünnep között egy igazán fontos, még novemberben elkészített projektről fogom lerántani a leplet: egy újabb videóinterjú van a láthatáron! Hamarosan érkezik az interjú előzetese is, amelyben kiderül, hogy ki volt az, akinek feltehettem kérdéseimet.
Decemberre és télre rengeteg tematikus (főleg karácsonyi) bejegyzést terveztem, remélem, hogy most már tényleg elég időm lesz a megvalósításukra.
Kicsit már kimerülten, de annál nagyobb lelkesedéssel vágok neki az elkövetkezendő időszaknak, biztos vagyok abban, hogy a tél is sok meglepetést fog tartogatni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal