Téli visszatekintő #5 | 2016-17

február 28, 2017


A hónap utolsó bejegyzésének egy Visszatekintő posztot készítettem el, amelyben elmesélem, hogy mi történt velem télen, illetve milyen könyveket szereztem be, olvastam el. Idén egyáltalán nem unatkoztam, rengeteg közös projektben vettem részt. A tavalyi nagy sikerre tekinthetően idén is megrendeztük a blogos barátaimmal, Zsófival, Beával, Babó Bucával és Annie-vel az Adventi nyereményjátékot. Nagyon jól sikerült az idei játék is, rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk. A következő fontos esemény Virág karácsonyi projekthete volt, amelyen nagyon szívesen vettem részt, mert személy szerint imádom ezt az ünnepet.
Januárban sok újdonságot olvashattatok a blogon, hiszen elindult a zenés rovat, amely az Amikor a zene elmeséli a történetet címet kapta. Pozitív fogadtatása volt, úgyhogy tervezek a közeljövőben több ilyen bejegyzést írni. Szerkesztettem még egy olyan posztot, amely egyáltalán nem mondható mindennapinak, hiszen a blogolás előnyeiről és hátrányairól olvashattok (ha esetleg felkeltette a cikk az érdeklődéseteket, akkor itt tekinthetitek meg).  ↓↓

Februárt szintén egy kreatív hónapnak mondanám, hiszen a Valentin-napi projekthét (szintén Virág szervezésében) keretei között egy olyan bejegyzést alkottam, amely a leghíresebb írók szerelmi életét meséli el (katt ide, ha át szeretnéd böngészni). Nemcsak ez az egy különleges írás született, készítettem még egy olyan filmajánlót, amelyben 2017-es tavaszi megjelenésű mozifilmeket gyűjtöttem össze, amelyek egy-egy regény alapján íródtak.
Nem tudom, hogy észrevettétek-e, de sikerült megtalálnom azt a heti bejegyzéskeretet, amelyet képes vagyok teljesíteni. Minden héten két poszt kerül fel az oldalra, általában három-négy nap eltéréssel. Így havi nyolc bejegyzést olvashattok. A február erre most pont nem jó példa, viszont ha megnézitek, akkor decemberben, januárban sikerült tartanom ezt a szintet. Ez nekem nagyon hasznos, hogy lett egy rutinom, amelyet az írással köthetek egybe, mivel így sokkal könnyebb előredolgoznom, több időm is van bejegyzéseken agyalni.

Ezen a télen 14 könyvet sikerült elolvasnom, ami nem olyan nagy teljesítés, ha azt nézzük, hogy három hónap állt rendelkezésemre, viszont ilyenkor azt is bele kell kalkulálni, hogy általában ez a legnehezebb időszak az évben. Félévzárás, mindenki hulla fáradt, dolgozatok, felelések... Reméljük, hogy a tavasz majd több olvasmányt fog tartogatni, már alig várom, hogy kiülhessek a kertbe a kellemes napsütésbe olvasgatni!

Mivel itt volt a karácsony, szerencsére könyvbeszerzésekből nem volt hiány. Összesen 17 regénnyel gazdagíthattam a gyűjteményemet:


↪ Agatha Christie: Karácsonyi krimik
↪ Bartos Zsuzsa: Alkonyőrzők (Az értékelés itt érhető el)
↪ Sarah J. Maas: A Court of Throns and Roses - Tüskék és Rózsák udvara (Az értékelés itt érhető el)
↪ C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő (Az értékelés itt érhető el)
↪ Elisabeth Gaskell: Észak és Dél
↪ Alister E. MacGreath: Ebéd C.S.Lewisszal (Az értékelés itt érhető el)
↪ Colin Duriez: Tolkien és C.S.Lewis
↪ Agatha Christie: Életem
↪ Kleinheicz Csilla: Ólomerdő
↪ Héctor García Kirai: Ikigai (Az értékelés itt érhető el)
↪ J.R.R. Tolkien: Karácsonyi levelek
↪ Nagy Zita: Vegán reggeli
↪ #Felvételi 2017
↪Rick Yancey: Az utolsó csillag (Az értékelés itt érhető el)
↪ Dave Eggers: A kör
↪ Nathaniel Philbrick: A tenger szívében
↪ Meik Wiking: The little book of Hygge

Ez lett volna az év első visszatekintője, legközelebb május végén várható ilyen bejegyzés. Nagyon várom már az elkövetkező három hónapot, rengeteg programon fogok részt venni, érzem, hogy ez egy csodálatos időszaka lesz az évnek! Mindenkinek élményekben és olvasmányokban gazdag tavaszt kívánok!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal