Őszi visszatekintő #4 - 2016

november 30, 2016


Az az igazság, hogy nem is tudom hol kezdjem ezt a bejegyzést. Nagyon sok minden történt velem, jóval több, mint amit terveztem, jók és rosszak is egyaránt. Sokan mondják, hogy az ősz az elmúlás évszaka. A napjaimra abszolút jellemző volt ez a mondat. Több olyan személyt is elveszítettem, akik közel álltak a szívemhez. Mikor már azt hittem, hogy a rossz eltávozott, akkor tért vissza olyan hirtelen, hogy még csak fel sem tudtam eszmélni. Ugyanakkor sorsfordító volt ez az időszak az oldal életében, természetesen jó értelemben.
Szeptember elején elkészítettem Kemese Fannival az első videómat interjú formában, amely két részes lett. Ez nagyon nagy előrelépésnek számít, hiszen egyrészt sosem volt ilyen nagy megtiszteltetésben még részem, másrészt ez volt az oldal első ilyen jellegű fellépése. Ha szeretnétek megnézni a videósorozatot, akkor térjetek be a blog youtube csatornájára. ↓

Szeptemberben lettem a moly.hu-n 2 éves tag, illetve pont ugyanazon a napon olvastam ki az ötvenedik könyvemet az évben. Egyébként az éves célomnak 70 könyvet tűztem ki, reméljük, hogy sikerülni fog teljesítenem, tavaly is ennyi regény volt az olvasmánylistámon.
Októberben én is részt vettem az Olvasás éjszakáján, ami fantasztikus élmény volt! A Könyvmolyképző könyvesboltjába látogattam el, ahol meghallgattam Kemese Fanni és Helena Silence interaktív előadását. Nagyon élvezetes volt, az külön fokozta a lelkesedésemet, hogy az ajándék kiegészítő novellák és könyvjelzők mellé még egy 2000 Ft-os könyvutalványt is nyertem, amelyet a kiadó boltjában tudok beváltani!
A Halloween időszakában én is beszálltam egy projekthétbe, amelyet Virág, a Never Let Me Go oldal írója szervezett. Nagyon élveztem a többi bloggerrel való együttműködést, egy maradandó élmény volt.
Novemberben ismét meghírdettük a híres és nevezetes Adventi nyereményjátékot a blogos barátaimmal, amely tavaly nagy sikert aratott. Az első állomást már el is érhetitek Zsófi és Bea blogján, a Könyvutcán, illetve bővebb információkra ebben a bejegyzésben találhattok.
Nagy öröm volt még számomra az, hogy megkeresett a Twister Media kiadó az együttműködés lehetőségével, amelyet természetesen egyből el is fogadtam, hiszen nagyszerű könyvek jelentek meg a kiadónál. Az első választott regényem a kedvenceim közé került, hamarosan elolvashatjátok majd a kritikáját is.
Sajnos az írás terén nem voltam annyira aktív, mint szerettem volna, de erre a legelső sorokban említett dolgok is jól rásegítettek... Mindenesetre novemberben már újra visszatértem a régi, megszokott önmagamhoz, remélem, hogy ezentúl sikerül tartanom a havi 8-9 bejegyzést.

Ősszel szerencsére sikerült visszafognom magam könyvvásárlás terén, többször újraolvastam, és végre a várólistámat is sikerült egy picit csökkentenem. Főleg recenziós példányok érkeztek, saját költségemből csak két könyvet vásároltam, de íme az egész beszerzési lista:

↪ Jeanne Ryan: Nerve - Idegpálya (Az értékelés itt érhető el)
↪ Jodi Picoult - Samantha van Leer: Lapról lapra (Az értékelés itt érhető el)
↪ Colm Toibín: Brooklyn (Az értékelés itt érhető el)
↪ Cecelia Ahern: Az üveggolyók titka (Az értékelés itt érhető el)
↪ Szurovecz Kitti: Hópelyhek a válladon (Az értékelés itt érhető el)
↪ Amy Harmon: Arctalan szerelem (Értékelés hamarosan érkezik!)

Szóval összefoglalva tartalmasan telt ez az időszak, remélem, hogy a tél is tartogat majd az oldallal kapcsolatos kellemes meglepetéseket! 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal