Színfalak mögött § Kiera Cass: The Selection stories - Párválasztó történetek 2.

március 19, 2016


Mielőtt America Singer története elkezdődött volna, egy másik lány érkezett a palotába, hogy egy másik herceg kezéért versenyezzen: Maxon herceg édesanyja, Amberly. Olvasd el, hogyan találkoztak és szerettek egymásba Maxon szülei, és hogyan lett egy hétköznapi lányból királyné! 

Míg America Singer Aspen és Maxon herceg között habozott, barátnője Marlee pontosan tudta, mit akar – és megfizette az árát. Annak a végzetes Halloween éjaszakának a története, amely megváltoztatta Marlee és Carter életét.

Ebben a könyvben sokkal több minden van, mint amit a fülszöveg ír. Amberly királynő és Marlee története mellett helyet kap még Celeste, Lucy és Aspen, meg a versenyző lányok élete a párválasztó után, és egyik kis epilógus, amiben Maxon szülinapi meglepetése kapja a főszerepet.

Jó volt egy kicsit nosztalgiázni, visszaemlékezni, hogy pár éve mennyire odavoltam ezért a sorozatért. Egyik könyv követte a másikat, képeket keresgéltem állandóan Maxonról és Americáról, a youtube-on pedig fanvideókra vadásztam. Már kicsit kinőttem a történetből, de még most is szívesen olvastam a szereplők életéről.


A legjobban Amberly királynő története tetszett. Az írónő leírta, hogyan ismerkedett meg a lány Clarkson királlyal, vagyis Maxon apjával. Még mindig nem értem, hogy Clarkson hogy vált olyanná, amilyenné, kíváncsi lettem volna az okra. Emiatt kicsit hiányosnak tartottam ezt a részt, de ennek ellenére nagyon tetszett a cselekmény.
Marlee és Carter tetteit romantikusnak tartottam, és örültem, hogy Maxon jó volt hozzájuk. Szerencsére Ő nem hasonlít az apjára és a nagypapájára.
Celeste nem tudott közelebb kerülni hozzám, még úgysem, hogy megtudtuk, mi játszódott le benne a verseny során. Valahogy logikátlannak tartottam a lépéseit, viszont sajnáltam is.
Az epilógus is a szívemhez nőtt, jó volt látni Americát és Maxont egy párként. Aspen választásával is meg voltam elégedve. Jó volt olvasni a lányok jövőjét a könyv legvégén, érdekes infókat tudtam meg velük kapcsolatban.

Összességében tetszett a könyv, jó kis kiegészítést adott a trilógiához, illetve már a sorozathoz. Sajnos nem volt olyan hosszú, ezért nem is tudtam egy hosszú értékelést írni róla. Viszont minden érdekes és izgalmas könyvnek a tartalom rövidsége az átka. (:
A borító: 100%
A tartalom: 95% (-5% az egy-két feleslegesnek tartott rész miatt)
A szereplők: 100%
A szókincs: 100%
Összesen: 98.75 %

You Might Also Like

0 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal