Book Cake Tag

október 25, 2015

Sziasztok! (:
Éppen egy booktaget fordítottam le, amikor találkoztam ezzel a kérdéssorral. Annyira megtetszett, hogy egyből neki is fogtam a kitöltésének. Remélem, hogy Ti is kedvet kaptok hozzá, bárki nyugodtan használja fel. Most minden olyan embert megjelölnék, akinek ez a tag szimpatikus. A kérdéssort magyarul itt találtam meg. Érdemes oda is benézni, nagyon sok jó értékelés található az oldalon. (:
http://olvasozsak.blogspot.hu/

1. Liszt - Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá vált.
Nálam egyértelműen a Bűbájos Mary. Körülbelül a közepén abba is hagytam, mert egyszerűen nem tudott lekötni, de aztán később folytattam, és egész izgalmas lett a vége. A második része a Farkasszem, az jobban tetszett, nem is értem, hogy a molyon miért értékelték rosszabbra... Pont a napokban kaptam kedvet az első rész elolvasásához, szóval lehet, hogy a közeljövőben fog egy értékelés róla születni. (:
A második rész kritikáját itt olvashatjátok.


2. Margarin - Egy könyv, aminek jó a tartalma
Pénteken láttam a moziban a Marsi(nem, nem mentőexpedíciót...). Nagyon elnyerte a tetszésemet, szerintem ugyanolyan jó volt a film, mint a könyv. Az ilyen esetek ritkák, mint a fehér holló... A könyvre visszatérve, a stílusa nagyon megnyerő volt, szeretem a tudományosan magyarázó könyveket, mert sikerül mindig egy csomó okosságot megjegyeznem. A történet is izgalmas volt, bátran ajánlom mindenkinek, aki eddig még nem olvasta!

3. Tojás - Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de végül mégis belopta magát a szívedbe.
Hmm... Ilyen könyvre nem emlékszem. Általában olyan könyveket szoktam olvasni, amikben biztos vagyok, hogy tetszeni fognak. Nem szoktam belekezdeni azokba a könyvekbe, amikben bizonytalan vagyok.

4. Cukor - Egy édes könyv
Egyből a Padlásszoba kishercegnője jutott az eszembe. Ez egy nagyon aranyos történet, még évekkel ezelőtt láttam filmen, már akkor is nagyon oda voltam érte. Az írónő, Frances Hodgson Burnett, szerintem tehetséges, a másik sikerkönyve, amit írt, az a Titkos kert. Ezt a könyvét biztos szinte mindenki ismer. (:

5. Máz - Egy könyv, amibe szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell.
Elefántsuttogó. Még mindig nagyon hálás vagyok Zsófinak, és Beának, a két tehetséges bloggerinának, akiktől megtudtam, hogy létezik ez a könyv. A fülszövege már egyből megfogott, tudtam, hogy be fogja lopni magát a szívembe. Aki szeretné jobban megérteni az állatokat, vagy csak kedve van valami lélekmelengetőt olvasni, annak ezt ajánlom! A kritikámat itt érhetitek el.

6. Porcukor - Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy.
Ide egy elég hosszú, 7 részes sorozatot választottam, ami nem más, mint a Narnia krónikái. Számomra Narnia világa a menekülés helye a világ elől. Biztos mindannyiótok el szokta képzelni, hogy mennyivel jobb lenne egy könyvbéli helyszínen élni, mint a valós életben. ez a világ szerintem annyira hiteles, hogy én el tudom képzelni, hogy tényleg létezik. Miért is ne? Miért ne lennének más világok a miénken kívül?

7. Cseresznye díszítésként - A kedvenc könyved ebben az évben.
Sok kedvenc könyvet avattam ebben az évben, de talán ami a legnagyobb hatást tette rám, az a Csodalány. Nagyon jól feldolgozta a hit témáját, ez volt Jodi Picoult első könyve, amit olvastam. A regény elolvasása után Ő lett az egyik kedvenc íróm. Ha szeretnétek egy bővebb értékelést is olvasni, akkor kattintsatok ide.

Remélem, hogy sikerült egy-két tippet adnom, hogy mit olvassatok. Én már nagyon megéheztem a kérdések kitöltése közben, ezért keresek is valami finomságot... vigyázz konyha, jövök! (:


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Igen, az Elefánt suttogó tényleg egy fantasztikus könyv volt, azóta már én js elolvastam. :) Nagyon "finom" :) volt ez a tag. :)
    zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is olvastad, én ezt a könyvet bátran odaadnám minden ember kezébe. (:

      Törlés
  2. Most megéheztem.. finom lett ez a Book Tag! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az eddigi legjobb könyves tag ez volt. :D (és tényleg a legfinomabb...)

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal