Molyszülinapos nyereményjáték! (:

augusztus 26, 2015

Sziasztok! (:
Meghoztam a nyereményjátékos bejegyzésemet, ahogy ígértem. A játékot az első molyszülinapom  (szeptember 8.) alkalmából rendezem meg. Na, de most jöjjenek a szabályok, és természetesen a nyeremények... (;

A képen látható könyvet, és a két könyvjelzőt fogom kisorsolni, tehát összesen 3 nyertes lesz. A könyv teljesen hibátlan állapotú, direkt erre az alkalomra vettem meg, tehát egyszer SEM olvasott. Gondoltam, jó lenne a sulira kicsit ráhangolódni, ezért is választottam almát, meg körtét könyvjelzőknek. Köszönöm szépen a horgolásokat Anyának, aki képes bármit elkészíteni. (:







Szabályok

§ Iratkozz fel rendszeres olvasónak a blogomra §
§ Kövess engem moly.hu-n
(kattintsatok a moly.hu-ra) §
§ Határidő: augusztus 26.-tól szeptember 8. 23.00 óráig §

A játék menete
Ha már feliratkoztál a blogomra, és a molyos felhasználómat is követted, akkor nincs más dolgod, mint írni nekem egy levelet moly.hu-n, vagy gmail-en. A levélbe írd bele, hogy milyen néven vagy rendszeres olvasó, molyos felhasználónév csak akkor szükséges, ha az email címedet használod.
Ha elküldtél mindent, akkor felírlak a füzetecskémbe, majd pedig szeptember 11.-én sorsolok. Ha nyertél, akkor a kapcsolatot ott fogom felvenni veled, ahol írtál nekem. Ha a nyertesek nem jelentkeznek 72 órán belül, akkor új embereket sorsolok ki. A rákövetkező napokban pedig postázom a nyereményeket.


Remélem, tetszik nektek ez a játék, szerintem nem kell sok mindent megtenni, hogy megnyerjétek ezeket a dolgokat. Ha bármi kérdésetek van, akkor nyugodtan írjatok nekem levelet a fent említett oldalakon,vagy akár kommentet. Sok sikert minden résztvevőnek! (:

-Lonette

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Ha nem tudják a játékosok a molyos neved, nem fognak tudni írni és követni ott:)

    VálaszTörlés
  2. Légyszíves a molyos neved írd le,mert szeretnék részt venni a sorsolásban,de nem tudlak így bekövetni név nélkül.....előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy szóltatok, az oldalon lejjeb megtaláljátok az embléma alatt, de azért ide is kiírom: @csokitorta . (:

    VálaszTörlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal