2015 nyaralás § Élménybeszámoló, beszerzéseim

augusztus 07, 2015

Aki sűrűn olvassa a blogomat, az biztos észrevette, hogy már több napja nem írtam új bejegyzést. Mielőtt még arra a következtetésre jutnátok, hogy meguntam az írást, elmondanám, hogy 4 napra nyaralni mentem a családommal. (:
Ez egy ilyen élménybeszámolós bejegyzés lesz, amiben nemcsak azt írom le, hogy mit csináltunk, hanem azt is, hogy miket vásároltam, illetve kaptam a névnapom alkalmából.
Az írásom végén belinkelem azt, hogy honnan tudjátok beszerezeni azokat, amiket én is.



A szállásunk Sopron mellet egy kis faluban, Fertőrákoson volt. Nagyon sokat utazgattunk, még Ausztriába is átmentünk körülnézni.
Az első nap a kis panziónk mellett maradtunk, elmentünk Sopronba sétálni. Szerintem nagyon hangulatos kis város. Az utakat éppen felújítják, de szerintem ez nem annyira zavaró. (:
Késő délután beültünk a modern, de otthonos Harrer cukrászdába. Én egy túrószeletet kértem, narancsos fehércsokis itallal. Nem kell megijedni, hogy a képen így néz ki, élőben nagyon jó az illata, és finom is! A sütimre se lehetett egy rossz szót sem mondani, az is istenien finom volt. Ha arrafelé jártok, akkor szerintem mindenképpen menjetek be, mert nagyon nagy a választékuk, és tényleg ízletes ételek vannak ott. A shopjában csokikat és bonbonokat is lehetett vásárolni... (;
Miután ettünk, bementünk az Alexandrába, ahol én is kihasználtam azt a nagy akciót. 2 könyvet vásároltam 300, mondom 300! Ft-ért. Ez a két könyv, pedig nem más, mint az Arany iránytű filmkönyvei. Sajnos mikor hazaérkeztünk, az egyiket nem találtam, ezért azt gondoltuk ki, hogy majd felhívjuk a hotelt, hogy nem hagytuk-e ott véletlenül.

Elnézést a kép minőségéért,
kattintsatok rá a nagyobb
méretért!
A második nap volt a nyaralás legeslegjobb napja. Ugyanis elmentünk megnézni a Sonnentor központját, ami Sprögniztben van. Aki nem tudja, hogy mi is az a Sonnentor, annak elmesélem, hogy az egy nagyon híres teagyártó cég, ami természetesen a teák mellett még sok más finomságokat, és érdekességeket is forgalmaz. Az oldalukra is érdemes regisztrálni, mert mindig küldenek az újdonságokról híreket, és levelet is szoktak postázni különleges alkalmakkor. A bejegyzésem végén, majd belinkelem a weboldalukat. Már nagyon régen szerettem volna megnézni, úgyhogy igazából egy nagy álmom vált valóra. (:
Befizettünk egy gyárlátogatásra is, de előtte viszont volt még egy kis időnk, ezért természetesen bementünk körülnézni az ajándékboltba. Mit is mondjak, ott elköltöttem a zsebpénzem felét... igen, kicsit sem vagyok nagy rajongója a Sonnentornak. Miután bevásároltunk, akkor történt meg életem egyik legnagyobb csodája! Találkozhattam Johannes Gutmannal, a cég kitalálójával és elnökével! Még januárban írtam neki levelet, és küldtem neki teafilterekből hajtogatott csillagot. Válasz nem érkezett, én pedig nagyon el voltam keseredve. A folyosón pedig pont vele találtuk magunkat szembe, ezért megkérdeztük, hogy megérkezett-e a levelünk. Gyorsan elment az irodájába, és megnézte, hogy tényleg küldtünk-e neki valamit. Azt mondta, hogy a csomag célba ért, még a csillag is ki van akasztva. Meglepődött, hogy nem válaszoltak rá, mert elvileg ilyenkor szoktak küldeni egy kis köszönetajándékot. Ezért, hogy kárpótoljon minket, a boltban gyorsan összeválogatott nekünk egy kis csomagot. Nagyon, de nagyon bőkezű és rendes volt, csak úgy kapkodtuk a fejünket meglepetésünkben. Még a könyvével is megajándékozott minket, személyre szólóan dedikálva. Közös fotók is készültek, lehet, hogy majd azt is felrakom. (:
Johannes Gutmann könyve
Egy bögrét, és két teát kaptunk még a könyv mellé.
A gyárlátogatás is nagyon érdekes volt, a levetített filmből is sok mindent meg tudtunk. Például azt, hogy a világ szinte összes országába küldik termékeiket, és a terményeket, növényeket saját kezükkel szedik le, illetve a csomagolást sem a gépek végzik!
Miután végeztünk, elmentünk Kismartonba, oda is császkálni egy kicsit. Egy könyvesboltban ráakadtam Mary Hooper egyik magyarul még meg nem jelent könyvére. Úgy éreztem, hogy a sors vezérelte arra a polcra a kezemet. :D
Emellett még a gimire beszereztem egy párizsos mappát, és leckefüzetet, meg két radírt.
A harmadik napunkon Bécsbe vitt az utunk. Megnéztünk minden érdekes boltot, itt szereztem be a másik két könyvet. Ez pedig nem más, mint Cornelia Funketól a Tintenblut és a Tintentod. Magyarul sajnos ez a két könyv sem jelent meg, pedig tervezték, hogy megjelentetik. Remélem tetszeni fognak, nagy reményeket fűzök hozzájuk. Abban a könyvesboltban, ahol vásároltam, vettünk még két könyvjelzőt, és egy gyönyörű képeslapot, ami a könyvespolcomat díszíti.
Végül az utolsó napunkon még bementünk sétálni egyet Sopronba, majd pedig megnéztük az Eszterházy kastélyt Fertődön. Aztán az utunk hazafelé vezetett... :)

Remélem tetszett nektek ez a "kis" élménybeszámoló, és Ti is kedvet kaptatok ezekre a helyekre elmenni. A holnapi nap egy értékelést fogok felrakni, olvassátok azt is élvezettel! (:

Sonnentor: https://www.sonnentor.com/

Harrer cukrászda: http://www.harrercafe.com/
Könyvesbolt: http://www.morawa-buch.at/

-Lonette



You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon kis hangulatos nyaralás:) Tényleg nagy élmény lehetett a Sonnentori látogatás, pláne, hogy a cég atyjával is találkoztál, sőt ajándékot is kaptál. Mi itt élünk Sopron mellett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt talán az egyik legjobb nyaralásunk, az biztos, hogy ezeket a napokat nem fogom elfelejteni. (:
      Biztos nagyon jó lehet Sopron mellett élni, hiszen onnan egy csomó jó helyre el tudtok jutni viszonylag rövid idő alatt.

      Törlés
  2. Tényleg jó itt élni, 5 éve költöztünk ide az ország másik végéről. De ami a legobb: a soproni könyvtár!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyvtárat én is szívesen megnézném, biztos jó nagy a választékuk, és szép az épületük. :)

      Törlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal